تاریخ انتشار:۲۳:۰۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت اسلام سید نادر حسینی رئیس ستاد رئیسی در افتتاحیه ستاد رئیسی در باشت با تمسک به آیه ای از قرآن کریم اظهار کرد:خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه آن قوم تصمیم به تغییر سرنوشت خود بگیرند.

وی افزود:ملت شریف ایران به رهبری حضرت امام، انقلاب کردند و با تقدیم هزاران شهید بساط ستم شاهی را نابود و نظام اسلام را به وجود اوردند یکی از ویژگی های این نظام مردمی بودن است.

 

باشت

 

حسینی در ادامه افزود: مردم بودند که با شرکت در انتخابات نوع نظام را که همان جمهوری اسلامی است برگزیدند و پس از آن با انتخاب خبرگان قانون اساسی را تصویب نمودند و روسای جمهور و نمایندگان مجلس را یکی پس از دیگری مردم انتخاب کردند.

رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه نظام اسلامی ریشه در اراده و آرا مردم دارد گفت: چنانکه معمار کبیر انقلاب امام خمینی فرمود: میزان رای ملت است، و اکنون دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر است و ملت ایران برای تو دهنی زدن به یاوه گویان و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی همگی وظیفه داریم که در 29اردیبهشت سال 96 پای صندوق های رای حاضر و کاندید مورد نظر خود برای رئیس جمهور کشور انتخاب کنیم.

 

باشت

وی در ادامه افزود: دولت فعلی که چندان در حل مشکلات جامعه از قبیل مسائل فرهنگی و حل مشکل بیکاری، تعامل مطلوب با رهبری ،حل مشکلات اقتصادی و فقر زدایی موفق نبوده اند، در شرایط فعلی کشور ما نیاز به رئیس جمهوری دارد که مشکلات جامعه را بشناسد و مشکل گشایی کند.

 

باشت

 

حسینی اظهارکرد:رئیس جمهور باید درد طبقات کم درآمد را شناسایی کند و در مقام درمان آن براید، کشور نیاز به رئیس جمهوری دارد که بتواند دولتی مومن، متخصص، ولایت مدار، پاک و مستضعف گرا را تشکیل دهد و با برنامه ریزی های لازم عفت مومن را حفظ و حراست نماید و به مردم راست بگوید و دولتی که به دغدغه مقام معظم رهبری که همان تولید و اشتغال است تحقق بخشد.

حجت السلام سیدنادر حسینی در پایان افزود:در میان کاندیدها که همگی محترم هستند تنها حجت السلام رئیسی قادر است مشکلات کشور را کاملا  حل و یا بصورت مقبولی کاهش دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.