تاریخ انتشار:۲۱:۵۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: حسین حجازیان هافبک گلزن و سرعتی نفت و گاز گچساران به تیم لیگ برتری استقلال خوزستان ملحق شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

قرارداد حسین حجازیان هافبک استقلالی‌ها به مدت نیم‌فصل است.

حجازیان در جام حذفی همین فصل با پاس زیبایی که به کوشا بهایی‌پور مهاجم گچسارانی‌ها داد باعث حذف استقلال خوزستان شد.

وی سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های مس رفسنجان، داماش گیلان، شهرداری یاسوج و نفت و گاز را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

داریوش یزدی سرمربی نفت گچساران در خصوص نقل و انتقالات به فارس گفت: در حال حاضر تیم‌های دیگر خواهان 4 تا 5 بازیکن ما هستند و آنها به جمع تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک خواهند رفت.

وی ادامه داد: از اینکه توانستیم با درخشش در جام حذفی در معرفی بازیکنانمان نیز موفق باشیم و در حال حاضر حسین حجازیان به استقلال خوزستان می‌رود و ما او را در ادامه مسابقات نداریم.

سرمربی نفت و گاز گچساران بیان کرد: هر چند یک بازی دیگر تا نیم‌فصل مانده است اما نقاط ضعف تیم خود را شناسایی کرده‌ایم و با موافقت و حمایت باشگاه در تدارک جذب 4 تا 5 بازیکن جدید هستیم تا در ادامه مسابقات با انگیزه بهتر وارد فضای نیم‌فصل دوم شویم.

وی خاطرنشان کرد: صحبت‌های اولیه با بازیکنانی که به دنبال جذب آنها هستیم از سوی باشگاه صورت گرفته و با حمایت‌های مدیریت باشگاه این انتقال‌ها انجام می‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار