کد خبر: ۱۱۱۵۶
تاریخ انتشار:۱۶:۲۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
با حضور مسؤولان و خیران
عصر دنا: با حضور مسؤولان و خیران، خانه بهداشت خیرساز حیدرآباد لوداب کلنگ‌زنی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر امروز آیین کلنگ‌زنی خانه بهداشت حیدرآباد لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با حضور دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان، بختیاری معاون منطقه‌ای بانک تجارت، جمال روحانی بخشدار لوداب، سالار جوکار قائم‌مقام امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد و دکتر سید فخرالدین معصومی سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

روحانی بخشدار لوداب در این آیین ضمن تبریک هفته وحدت از فعالیت‌های وزارت بهداشت و درمان در راستای ارتقای شاخص‌های سلامت قدردانی و اظهار کرد: کلنگ‌زنی خانه بهداشت بخش لوداب هم نمونه‌ای از توجه دولت به بخش‌های محروم و کم برخوردار است.

نیکبخت نیز ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) با تقدیر و ابراز خرسندی از مشارکت بانک تجارت در ساخت این خانه بهداشت اظهار کرد: مشارکت در کار خیر و امور عام‌المنفعه لازمه دستیابی به موفقیت و توفیق است.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان اقدام بانک تجارت را قدمی ارزشمند دانست و بیان داشت: دولت به تنهایی قادر به حل تمامی مسایل و مشکلات عرصه سلامت نیست و در این خصوص همه ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی بایستی در راستای خدمت رسانی به مردم و کمک به افراد نیازمند قدم بردارند.

نیکبخت در ادامه با اشاره به شعری از مولانا عمر را به مثابه کیسه‌ای از طلا دانست که هر روز مقداری از این کیسه کاسته می‌شود و افزود: افراد می‌تواند با مشارکت در امور خیر و عام‌المنفعه و کمک به نیازمندان توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کنند.

بختیاری نیز اظهار داشت: در روایات و احادیث دینی ما از هزار و 400 سال پیش صراحتا به عقل سالم در بدن سالم اشاره شده است.

معاون منطقه‌ای بانک تجارت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: لازمه دستیابی جامعه به آرامش روانی، توجه و رسیدگی به سلامت جسمانی است و اهمیت سلامت بر کسی پوشیده نیست.

وی ضمن اشاره به تاریخچه بانک تجارت اظهار داشت: تمام ارگان‌ها و سازمان‌هایی که  در تعامل اجتماعی با جامعه هستند باید خود را در قبال امور عام‌المنفعه مسؤول بدانند و در این راستا قدم بردارند.

سالار جوکار قائم مقام امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان هم با اشاره به آیه «من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا» اظهار داشت: برنامه و اهداف مجمع خیرین سلامت استان بر مبنای این آیه شریفه بنا شده است.

وی هم چنین از مسؤولان بخش لوداب جهت شرکت در سومین همایش مجمع خیرین استان در تهران دعوت کرد و گفت: این آیین می‌تواند زمینه ایجاد شورای خیرین سلامت در شهر لوداب باشد.

به گزارش فارس؛ این خانه بهداشت با زیر بنایی بالغ بر 100 متر مربع با محوطه سازی و دیوار کشی احداث خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین