تاریخ انتشار:۰۹:۱۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: مسؤول جدید بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد بر بالین جانباز 50 درصد در بستر افتاده یاسوجی حضور یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسؤولان این اداره‌کل به دیدار جانباز ورزشکار و در بستر افتاده یاسوجی حاج رضا یعقوب‌آزاد رفتند.

به گزارش فارس؛ این جانباز ورزشکار از قهرمانان ملی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال نشسته و کوهنوردی است که قله‌های بلند جهان را در حالی که در دفاع مقدس یکی از پاهای خود را از دست داده فتح کرده است.

رضا یعقوب‌آزاد از جانبازان خوش اخلاق و کارمند بازنشسته آموزش و پرورش بویراحمد است که به واسطه حسن خلق در بین همه همکاران فرهنگی شهرستان بویراحمد به عنوان یک الگو محسوب می‌شود.

به همین منظور سید منصور موسوی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی از مسؤولان این ادار‌ه‌کل با حضور بر بالین یعقوب‌آزاد جویای حال وی شدند.

در این دیدار موسوی مدیرکل بنیاد شهید استان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در 8 سال دفاع مقدس از استان‌های اول و پیشتاز در ایثارگری به شمار می‌رفت اظهار کرد: این استان مقام اول اعزام به جبهه را به خود اختصاص داده بود.

این مسوول گفت: تعداد زیادی از فرزندان استان از جمله حاج رضا یعقوب‌آزاد در این دفاع مقدس ایثارگری کرده و عضوی از بدن خود را در راه امام و اسلام و انقلاب و کشور ایثار کردند.

وی افزود: همه ما مسئوولان وظیفه داریم که این ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان استان را اجر نهاده و به صورت مرتب با سرکشی از خانواده آن‌ها دین خود را ولو ناچیز ادا کنیم.

به گزارش فارس، حاج رضا یعقوب‌آزاد جانباز 50 درصدی است که پای چپ خود را در سال 62 و در اوج جنگ در مهران و در مقابله با دشمن از دست داد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین