تاریخ انتشار:۱۶:۰۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
در مرزهای مهران و چزابه صورت می‌گیرد
عصر دنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از خدمات‌دهی اورژانس 115 استان به زائران حسینی در مرزهای مهران و چزابه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلال پوران‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به منظور ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی مانند سال‌های گذشته چند اکیپ به مرزهای مهران و چزابه اعزام کرده است.

وی گفت: سه دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پیشرفته با 9 نفر تکنسین به مرزها اعزام شدند که دو دستگاه آمبولانس در مرز مهران و یک دستگاه آمبولانس در مرز چزابه مستقر خواهند شد.

این مسوول با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تا زمان برگشت زائرین در مرز مستقر و خدمات ارائه می‌کنند، بیان کرد: اورژانس 115 استان تا یک هفته بعد از اربعین نیز در مرز مستقر بوده و مردم خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.