کد خبر: ۱۰۶۱۱
تاریخ انتشار:۱۸:۴۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: اتهام سنگینی به یک قاری برجسته قرآن در روزها گذشته بازتاب گسترده ای در افکار عمومی داشته است. سعید گندم نژاد طوسی از شاخص ترین قاریان کشور به عمل خلاف عفت عمومی و تشویق به فساد متهم شده است. اتهام هایی که در یکی از آن ها قرار منع تعقیب برای او توسط مراجع قضایی کشور صادر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رسانه های عربی ضمن برجسته سازی اتهامات اخیری که متوجه سعید طوسی، قاری مشهور کشورمان شده است، شیطنت تازه ای علیه وی کرده اند. این رسانه ها با استناد به ادعاهای بی حد و مرز روزنامه های اصلاح طلب و ادامه شیطنت این روزنامه ها، مدعی شده اند که سعید طوسی به طور حتم مرتکب جرم شده و اتهامات وارده بر ایشان ثابت شده است.

 

این رسانه ها با سوء استفاده از اخبار روزنامه های اصلاح طلب و دامن زدن بی جهت این روزنامه ها به پرونده سعید طوسی، دستگاه قضا را نیز به تعلل متهم کردند و مدعی شده اند که همچنان دعاوی و شکایات علیه سعید طوسی توسط شاکیان در حال ارائه شدن است.

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.