تاریخ انتشار:۱۶:۱۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید فرج‌الله نظرپور صبح امروز در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی جهت ساماندهی نذورات و کمک‌های مردمی نقدی و غیرنقدی مردم استان برای اربعین حسینی صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد چهار موکب در عراق خبر داد و بیان کرد: تأمین موکب حضرت علی‌اصغر(ع) در نجف اشرف، موکب 508 و 836 بین نجف و کربلا و موکب باب القبله در کربلا چهار موکب ایجاد شده توسط استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور عراق است.

وی تصریح کرد: جهت پذیرایی از زائرین اربعین حسینی یک موکب در مرز شلمچه توسط استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است و در این موکب به زائرین و شیفتگان اباعبدالله حسین(ع) خدمات ارائه می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: در موکب در نظر گرفته شده مرز شلمچه روزانه 5 هزار نفر از زائرین کربلا توسط کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین کهگیلویه و بویراحمد مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

نظرپور ادامه داد: برای پذیرایی بهتر از زائرین امام حسین(ع) نیازمند اقلامی همچون چادر، کفی چادر، موکت، پتو، آب معدنی، شکر، شربت، قند، چایی، نان، آرد، لیوان مصرفی، پنیر، خرما و کشمش هستیم که مردم استان کمک‌های خود را به ستاد عتبات عالیات مرکز استان و دفاتر این ستاد در شهرستان‌ها ارائه کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.