تاریخ انتشار:۱۴:۰۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: فرماندار گچساران از روند کند ساخت پروژه پتروشیمی گچساران با تولید 30 درصد نفت و گاز کشور از این شهرستان در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان گچساران و باشت که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان بسیاری از ظرفیت‌های شهرستان گچساران اظهار کرد: این شهرستان به اتفاق شهرستان باشت در 8 سال دفاع مقدس تعداد 466 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: همچنین شهرستان گچساران یکی از شهرهایی است که در حوادث دوران انقلاب و در سال 57 تعداد 7 شهید انقلاب را در مسجد شهیدان این شهر تقدیم انقلاب کرد.

رحیمی گفت: همچنین این شهرستان افتخار دارد که چهارمین حرم اهل بیت یعنی مرقد مطهر حضرت بی‌بی‌حکیمه (س) در آن قرار دارد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه شهرستانی با تولید 30 درصد نفت و گاز کشور نباید این گونه محرومیت‌هایی داشته باشد از درصد بیکاری بالا در این شهرستان در حضور رئیس مجلس خبر داد و گفت: این شهرستان یکی از بالاترین نرخ‌های بیکاری در کشور را به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان گچساران گفت: برای مثال بعد از 12 سال که از کار ساخت پتروشیمی گچساران می‌گذرد تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با چه رویی باید به مردم شهر توضیح دهیم که چرا چنین مشکلی وجود دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.