تهران-ایرنا- وزیر خارجه ایران در این گفتگوهای تلفنی ضمن محکومیت تجاوز نظامی امریکا و نقض حاکمیت ملی و تمامیت راضی ایران، بر حق ذاتی دفاع مشروع جهت پاسخ متقابل نیروهای مسلح مقتدر کشورمان تاکید کرد.
تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه در هشدار مجدد به ایالات متحده تصریح کرد، اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.
تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نامهای خطاب به وزرای خارجه کشورهای عضو شورای حکام، یادآوری کرد که آمریکا بانی بحران موجود است و نباید اجازه داد با سوء استفاده از شورای حکام به دنبال مشروعیتبخشی به اقدامات غیرقانونی خود باشد.