×

سامانه

بهره‌برداری از سامانه کنترل آلودگی هوا در بناب

بناب-ایرنا- همزمان با هفته محیط زیست سامانه پیشرفته کنترل آلودگی هوای در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بناب با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

  • 10 ژوئن 2026
  • 0