بهرهبرداری از سامانه کنترل آلودگی هوا در بناب
بناب-ایرنا- همزمان با هفته محیط زیست سامانه پیشرفته کنترل آلودگی هوای در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بناب با سرمایهگذاری یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
بناب-ایرنا- همزمان با هفته محیط زیست سامانه پیشرفته کنترل آلودگی هوای در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بناب با سرمایهگذاری یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید