×

حکام

نامه عراقچی به اعضای شورای حکام درباره اقدام غیرقانونی آمریکا و سه کشور اروپایی

تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نامه‌ای خطاب به وزرای خارجه کشورهای عضو شورای حکام، یادآوری کرد که آمریکا بانی بحران موجود است و نباید اجازه داد با سوء استفاده از شورای حکام به دنبال مشروعیت‌بخشی به اقدامات غیرقانونی خود باشد.

  • 10 ژوئن 2026
  • 0