×

نامه عراقچی به اعضای شورای حکام درباره اقدام غیرقانونی آمریکا و سه کشور اروپایی

  • کد نوشته: 1140
  • 10 ژوئن 2026
  • 0
  • تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نامه‌ای خطاب به وزرای خارجه کشورهای عضو شورای حکام، یادآوری کرد که آمریکا بانی بحران موجود است و نباید اجازه داد با سوء استفاده از شورای حکام به دنبال مشروعیت‌بخشی به اقدامات غیرقانونی خود باشد.

    تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نامه‌ای خطاب به وزرای خارجه کشورهای عضو شورای حکام، یادآوری کرد که آمریکا بانی بحران موجود است و نباید اجازه داد با سوء استفاده از شورای حکام به دنبال مشروعیت‌بخشی به اقدامات غیرقانونی خود باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *