امضای تفاهمنامه همکاریهای مشترک میان سازمان بازرسی کل کشور و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در مراسم امضای تفاهم نامه میان سازمان بازرسی و ایرانداک، لازمه موفق بودن رویکرد علم محور بودن در سازمان را استفاده از ظرفیتهای علمی کشور عنوان کرد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در مراسم امضای تفاهم نامه میان سازمان بازرسی و ایرانداک، لازمه موفق بودن رویکرد علم محور بودن در سازمان را استفاده از ظرفیتهای علمی کشور عنوان کرد.


دیدگاهتان را بنویسید