کانادا ۱۰ رئاکتور هستهای میسازد
کانادا از راهبرد خود برای توسعه انرژی هستهای رونمایی و اعلام کرد: قصد دارد ۱۰ رئاکتور هستهای بسازد.
کانادا از راهبرد خود برای توسعه انرژی هستهای رونمایی و اعلام کرد: قصد دارد ۱۰ رئاکتور هستهای بسازد.
google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
کانادا از راهبرد خود برای توسعه انرژی هستهای رونمایی و اعلام کرد: قصد دارد ۱۰ رئاکتور هستهای بسازد.
کانادا از راهبرد خود برای توسعه انرژی هستهای رونمایی و اعلام کرد: قصد دارد ۱۰ رئاکتور هستهای بسازد.
دیدگاهتان را بنویسید