google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

ارتقای بهره وری در آب و برق و گاز کرمان با استفاده درست از انرژی

  • کد نوشته: 9518
  • 22 ژوئن 2026
  • 0
  • در جلسه کارگروه بهره‌وری انرژی استان کرمان؛ برضرورت جایگزینی کولر‌های آبی فرسوده برای کاهش مصرف آب و برق در کرمان تاکید شد.

    ارتقای بهره وری در آب و برق و گاز کرمان با استفاده درست از انرژی

    در جلسه کارگروه بهره‌وری انرژی استان کرمان؛ برضرورت جایگزینی کولر‌های آبی فرسوده برای کاهش مصرف آب و برق در کرمان تاکید شد.

    خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *