پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندر شهید رجایی؛ خنثیسازی تحریمهای دریایی
با پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ساخت داخل در بندر شهید رجایی، گام مهم دیگری در تقویت ناوگان تجاری کشور و توسعه صادرات غیرنفتی با تکیه بر توانمندیهای بومی برداشته شد.
با پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ساخت داخل در بندر شهید رجایی، گام مهم دیگری در تقویت ناوگان تجاری کشور و توسعه صادرات غیرنفتی با تکیه بر توانمندیهای بومی برداشته شد.


دیدگاهتان را بنویسید