هشدار نارنجی برای افزایش دمای هوا در خوزستان
اهواز – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: هشدار سطح نارنجی شماره ۱۳ در پی افزایش دمای هوا و رشد مصرف حاملهای انرژی در استان صادر شده است.
اهواز – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: هشدار سطح نارنجی شماره ۱۳ در پی افزایش دمای هوا و رشد مصرف حاملهای انرژی در استان صادر شده است.


دیدگاهتان را بنویسید