×

فرماندارگناوه: سایت پسماند به منبع درآمدزایی تبدیل شود

  • کد نوشته: 5316
  • 17 ژوئن 2026
  • 0
  • بوشهر-فرماندار گناوه گفت:سایت پسماند گناوه تنها سایت دارای قابلیت فعالیت مشترک در شمال استان بوشهر است که باید از این ظرفیت جهت منبع درآمدزایی استفاده شود.

    فرماندارگناوه: سایت پسماند به منبع درآمدزایی تبدیل شود

    بوشهر-فرماندار گناوه گفت:سایت پسماند گناوه تنها سایت دارای قابلیت فعالیت مشترک در شمال استان بوشهر است که باید از این ظرفیت جهت منبع درآمدزایی استفاده شود.

    خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *