فرماندارگناوه: سایت پسماند به منبع درآمدزایی تبدیل شود
بوشهر-فرماندار گناوه گفت:سایت پسماند گناوه تنها سایت دارای قابلیت فعالیت مشترک در شمال استان بوشهر است که باید از این ظرفیت جهت منبع درآمدزایی استفاده شود.
بوشهر-فرماندار گناوه گفت:سایت پسماند گناوه تنها سایت دارای قابلیت فعالیت مشترک در شمال استان بوشهر است که باید از این ظرفیت جهت منبع درآمدزایی استفاده شود.


دیدگاهتان را بنویسید