google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

باراک، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: توافقی که به‌زودی میان ایالات متحده و ایران امضا خواهد شد را می‌توان در یک کلمه «بد» و در دو کلمه «بسیار بد» توصیف کرد/ ایران قوی‌تر از قبل [از جنگ] بیرون آمده/ اسرائیل بهای غرور و کوربینی نتانیاهو را می‌پردازد

  • کد نوشته: 2509
  • 14 ژوئن 2026
  • 0
  • ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت: توافقی که به‌زودی میان ایالات متحده و ایران امضا خواهد شد را می‌توان در یک کلمه توصیف کرد: بد. و در دو کلمه: بسیار بد. و اسرائیل بهای غرور و کوربینی نتانیاهو را می‌پردازد، و حتی بهای مانورهایی را که او تلاش کرد علیه ترامپ انجام دهد. […]

    ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت: توافقی که به‌زودی میان ایالات متحده و ایران امضا خواهد شد را می‌توان در یک کلمه توصیف کرد: بد. و در دو کلمه: بسیار بد. و اسرائیل بهای غرور و کوربینی نتانیاهو را می‌پردازد، و حتی بهای مانورهایی را که او تلاش کرد علیه ترامپ انجام دهد.

    پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *