google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

بوستانی: خدمات بیمارستان بمباران شده اندیمشک تنها نیم ساعت متوقف شد

  • کد نوشته: 2242
  • 14 ژوئن 2026
  • 0
  • اهواز – رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام اینکه بیشترین آسیب در جنگ رمضان به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک وارد شد، اظهار کرد: خدمات این بیمارستان تنها نیم ساعت متوقف شد. خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    بوستانی: خدمات بیمارستان بمباران شده اندیمشک تنها نیم ساعت متوقف شد

    اهواز – رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام اینکه بیشترین آسیب در جنگ رمضان به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک وارد شد، اظهار کرد: خدمات این بیمارستان تنها نیم ساعت متوقف شد.

    خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *