بوستانی: خدمات بیمارستان بمباران شده اندیمشک تنها نیم ساعت متوقف شد
اهواز – رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام اینکه بیشترین آسیب در جنگ رمضان به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک وارد شد، اظهار کرد: خدمات این بیمارستان تنها نیم ساعت متوقف شد. خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
اهواز – رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام اینکه بیشترین آسیب در جنگ رمضان به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک وارد شد، اظهار کرد: خدمات این بیمارستان تنها نیم ساعت متوقف شد.


دیدگاهتان را بنویسید