شرفی: هیئات مذهبی از محرم برای تقویت وحدت و امید بهره بگیرند
بهارستان- فرماندار بهارستان با تأکید بر نقش هیئات مذهبی در ارتقای انسجام اجتماعی، از فعالان این حوزه خواست از ظرفیت ماه محرم برای تقویت وحدت، امیدآفرینی و افزایش بصیرت در جامعه استفاده کنند. خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
بهارستان- فرماندار بهارستان با تأکید بر نقش هیئات مذهبی در ارتقای انسجام اجتماعی، از فعالان این حوزه خواست از ظرفیت ماه محرم برای تقویت وحدت، امیدآفرینی و افزایش بصیرت در جامعه استفاده کنند.


دیدگاهتان را بنویسید