×

مصرف برق پایتخت ۱۰ درصد کاهش یافت

  • کد نوشته: 2123
  • 14 ژوئن 2026
  • 0
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق پایتخت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از راه‌اندازی نخستین مرکز راهبری هوشمند مدیریت مصرف مشترکان خبر داد. عصر ایران

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق پایتخت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از راه‌اندازی نخستین مرکز راهبری هوشمند مدیریت مصرف مشترکان خبر داد.

    عصر ایران

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *