×

خشم شهرک نشینان صهیونیست از دستور آمریکایی‌ها: استخرها ناامن شدند!

  • کد نوشته: 17766
  • 28 ژوئن 2026
  • 0
  • شهرک نشینان صهیونیست در واکنش به دستور سفارت آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود به استخرها، خشم و نارضایتی خود را ابراز کردند و این اقدام را تهدیدی برای امنیت زندگی روزمره خود می‌دانند.

    خشم شهرک نشینان صهیونیست از دستور آمریکایی‌ها: استخرها ناامن شدند!

    شهرک نشینان صهیونیست در واکنش به دستور سفارت آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود به استخرها، خشم و نارضایتی خود را ابراز کردند و این اقدام را تهدیدی برای امنیت زندگی روزمره خود می‌دانند.

    به گزارش عصر دنا، خشم ساکنان شهرک‌های صهیونیستی از فرمان آمریکایی‌ها: استخرها به محل ناامنی تبدیل شدند!

    بر اساس گزارش‌ها، دستور سفارت ایالات متحده مبنی بر ممنوعیت ورود شهرک نشینان به استخرها، موجب بروز خشم و نارضایتی در میان آنها شده است.

    مشرق نیوز

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *