خشم شهرک نشینان صهیونیست از دستور آمریکاییها: استخرها ناامن شدند!
شهرک نشینان صهیونیست در واکنش به دستور سفارت آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود به استخرها، خشم و نارضایتی خود را ابراز کردند و این اقدام را تهدیدی برای امنیت زندگی روزمره خود میدانند.
شهرک نشینان صهیونیست در واکنش به دستور سفارت آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود به استخرها، خشم و نارضایتی خود را ابراز کردند و این اقدام را تهدیدی برای امنیت زندگی روزمره خود میدانند.
به گزارش عصر دنا، خشم ساکنان شهرکهای صهیونیستی از فرمان آمریکاییها: استخرها به محل ناامنی تبدیل شدند!
بر اساس گزارشها، دستور سفارت ایالات متحده مبنی بر ممنوعیت ورود شهرک نشینان به استخرها، موجب بروز خشم و نارضایتی در میان آنها شده است.


دیدگاهتان را بنویسید