امروز با سعدی: چه خوش بود… به هم نشستن و حلوای آشتی خوردن
چه شکر گویمت ای باد مشکبوی وصال / که بوستان امیدم بخواست پژمردن
چه شکر گویمت ای باد مشکبوی وصال / که بوستان امیدم بخواست پژمردن
چه شکر گویمت ای باد مشکبوی وصال / که بوستان امیدم بخواست پژمردن

دیدگاهتان را بنویسید