برق شیراز، پیروزی تلخ در ایستگاه پایانی!
تیم فوتبال برق شیراز با پیروزی ۱-۰ مقابل شاهین تهران در هفته بیستوپنجم لیگ دسته دوم، موفق به حفظ جایگاه چهارمی خود شد؛ اما این موفقیت تلخ به معنای دوری بیشتر از صعود به لیگ یک است. با وجود نمایش خوب در ورزشگاه حافظیه، رویای برقیها برای بالارفتن از رده چهارم همچنان در دسترس نیست.
تیم فوتبال برق شیراز با پیروزی ۱-۰ مقابل شاهین تهران در هفته بیستوپنجم لیگ دسته دوم، موفق به حفظ جایگاه چهارمی خود شد؛ اما این موفقیت تلخ به معنای دوری بیشتر از صعود به لیگ یک است. با وجود نمایش خوب در ورزشگاه حافظیه، رویای برقیها برای بالارفتن از رده چهارم همچنان در دسترس نیست.
به گزارش عصر دنا،
تیتر: پیروزی تلخ برق شیراز در آخرین گام!
متن خبر:
شیراز- ایرنا- تیم فوتبال برق شیراز در هفته بیستوپنجم از رقابتهای لیگ دسته دوم کشور با گلزنی حامد نیایی موفق به شکست شاهین تهران شد؛ اما این پیروزی مهم در ورزشگاه حافظیه نتوانست تغییری در جایگاه چهارمی این تیم ایجاد کند و به نظر میرسد آرزوی صعود به لیگ یک همچنان به یک رویا تبدیل شده است.


دیدگاهتان را بنویسید