×

استفاده زیاد از رسانه‌های اجتماعی به سلامت روان نوجوانان آسیب می رساند

  • کد نوشته: 1730
  • 14 ژوئن 2026
  • 0
  • یک مطالعه یک دهه‌ای در استرالیا نشان می‌دهد نوجوانانی که روزانه دو ساعت یا بیشتر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، با خطرات بیشتر افسردگی و سلامت روان مواجه اند.

    یک مطالعه یک دهه‌ای در استرالیا نشان می‌دهد نوجوانانی که روزانه دو ساعت یا بیشتر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، با خطرات بیشتر افسردگی و سلامت روان مواجه اند.

    یک مطالعه یک دهه‌ای در استرالیا نشان می‌دهد نوجوانانی که روزانه دو ساعت یا بیشتر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، با خطرات بیشتر افسردگی و سلامت روان مواجه اند.

    خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *