تبدیل محور خرامه-شیراز به پروژهای ملی؛ پیگیریهای جدی آغاز شد!
محور خرامه-شیراز به زودی به یک پروژه ملی تبدیل میشود؛ فرماندار خرامه از آغاز پیگیریهای جدی برای اخذ مجوزهای لازم از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی خبر داد. این اقدام میتواند تحول چشمگیری در زیرساختهای حمل و نقل منطقه ایجاد کند.
محور خرامه-شیراز به زودی به یک پروژه ملی تبدیل میشود؛ فرماندار خرامه از آغاز پیگیریهای جدی برای اخذ مجوزهای لازم از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی خبر داد. این اقدام میتواند تحول چشمگیری در زیرساختهای حمل و نقل منطقه ایجاد کند.
به گزارش عصر دنا،
فرماندار شهرستان خرامه اعلام کرد که برای تبدیل پروژه چهاربانده کردن محور خرامه-شیراز به یک طرح ملی، اقدامات جدی برای دریافت مجوز از کمیسیون ماده ۲۳ در دست اقدام است. این مجوز از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است.


دیدگاهتان را بنویسید