google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

خروج تعدادی از هواپیماهای سوخت‌رسان آمریکایی از فرودگاه بن‌گوریون

  • کد نوشته: 1658
  • 14 ژوئن 2026
  • 0
  • رسانه‌های عبری پیش‌تر گزارش داده بودند که با آغاز جنگ علیه ایران، شرکت‌های هواپیمایی اسرائیلی شماری از هواپیماهای خود را به خارج منتقل کردند و تاکنون همه آن‌ها بازنگشته‌اند.

    رسانه‌های عبری پیش‌تر گزارش داده بودند که با آغاز جنگ علیه ایران، شرکت‌های هواپیمایی اسرائیلی شماری از هواپیماهای خود را به خارج منتقل کردند و تاکنون همه آن‌ها بازنگشته‌اند.

    رسانه‌های عبری پیش‌تر گزارش داده بودند که با آغاز جنگ علیه ایران، شرکت‌های هواپیمایی اسرائیلی شماری از هواپیماهای خود را به خارج منتقل کردند و تاکنون همه آن‌ها بازنگشته‌اند.

    عصر ایران

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *