×

قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف در چهارمحال و بختیاری!

  • کد نوشته: 16141
  • 28 ژوئن 2026
  • 0
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف انرژی خبر داد. این اقدام در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران برای مدیریت بهینه مصرف انرژی صورت گرفته است.

    قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف در چهارمحال و بختیاری!

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف انرژی خبر داد. این اقدام در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران برای مدیریت بهینه مصرف انرژی صورت گرفته است.

    به گزارش عصر دنا،

    شهرکرد – ایرنا – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که به منظور اجرای تصمیم هیات وزیران در راستای مدیریت مصرف انرژی، برق ۵۰ اداره پرمصرف این استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف، قطع گردید.

    خبرگزاری جمهوری اسلامی |صفحه اصلی | IRNA News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *