دختران کاراتهکار کرمانی؛ قهرمانان آسیا در آغوش وطن!
دو بانوی کاراتهکار کرمانی، قهرمانان آسیا، با پرچم پرافتخار ایران به وطن بازگشتند و در فرودگاه کرمان با استقبال گرم مردم و مسئولان مواجه شدند. این موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا در اندونزی، نشان از توانمندی و عزم راسخ ورزشکاران ایرانی دارد.
دو بانوی کاراتهکار کرمانی، قهرمانان آسیا، با پرچم پرافتخار ایران به وطن بازگشتند و در فرودگاه کرمان با استقبال گرم مردم و مسئولان مواجه شدند. این موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا در اندونزی، نشان از توانمندی و عزم راسخ ورزشکاران ایرانی دارد.
به گزارش عصر دنا،
تیتر: دختران کاراتهکار کرمانی؛ قهرمانان آسیا به وطن بازگشتند!
متن خبر:
کرمان – ایرنا – دو ورزشکار زن کاراتهکار از کرمان که به نمایندگی از تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در شهر بالی اندونزی شرکت کرده بودند، شنبه شب به فرودگاه بینالمللی کرمان بازگشتند. این دو قهرمان با استقبال گرم و پرشور مردم، مسئولان و اعضای جامعه ورزشی استان مواجه شدند.


دیدگاهتان را بنویسید