مرزنشینان، با پیامک نوبت، به تمرچین راه پیدا میکنند!
فرماندار پیرانشهر از راهاندازی سامانه پیامکی برای ساماندهی تردد مرزنشینان به مرز تمرچین خبر داد و اعلام کرد تنها افرادی که پیامک نوبت دریافتی دارند، مجاز به مراجعه خواهند بود. این طرح به منظور مدیریت بهتر حضور متقاضیان در مرز اجرا میشود.
فرماندار پیرانشهر از راهاندازی سامانه پیامکی برای ساماندهی تردد مرزنشینان به مرز تمرچین خبر داد و اعلام کرد تنها افرادی که پیامک نوبت دریافتی دارند، مجاز به مراجعه خواهند بود. این طرح به منظور مدیریت بهتر حضور متقاضیان در مرز اجرا میشود.
به گزارش عصر دنا،
تیتر: مرزنشینان با دریافت پیامک نوبت، به مرز تمرچین دسترسی پیدا میکنند!
متن خبر:
مهاباد- ایرنا- فرماندار شهرستان پیرانشهر اعلام کرد: به منظور بهبود مدیریت تردد مرزنشینان و نظارت بر حضور متقاضیان در مرز تمرچین، تنها افرادی که پیامک نوبت ورود به مرز را دریافت کردهاند، مجاز به مراجعه خواهند بود.


دیدگاهتان را بنویسید