ایمنسازی یک میلیون دام در مازندران؛ مبارزه با تببرفکی ادامه دارد!
مدیرکل دامپزشکی مازندران از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون تببرفکی خبر داد که در آن بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار راس دام ایمنسازی میشوند. این اقدام به منظور افزایش ایمنی دامها و مقابله موثر با این بیماری خطرناک در مناطق پرخطر استان انجام میشود.
مدیرکل دامپزشکی مازندران از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون تببرفکی خبر داد که در آن بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار راس دام ایمنسازی میشوند. این اقدام به منظور افزایش ایمنی دامها و مقابله موثر با این بیماری خطرناک در مناطق پرخطر استان انجام میشود.
به گزارش عصر دنا،
مدیرکل دامپزشکی مازندران اعلام کرد که مرحله دوم واکسیناسیون علیه تببرفکی با موفقیت انجام شده و در این راستا بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار رأس دام سبک و سنگین ایمنسازی شدهاند. وی افزود که این طرح به منظور تقویت ایمنی دامها و اجرای عملیات یادآوری (دز مکمل) در مناطق پرخطر استان به مرحله اجرا درآمده است.


دیدگاهتان را بنویسید