google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

جنجال بر سر سهمیه آسیایی؛ نماینده سوم ایران چگونه انتخاب می‌شود؟

  • کد نوشته: 1581
  • 13 ژوئن 2026
  • 0
  • معمای انتخاب سومین نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی همچنان ادامه دارد. در حالی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های استقلال، تراکتور و گل‌گهر را معرفی کرده، حجت کریمی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون، از وجود مصوبه‌ای مبنی بر برگزاری پلی‌آف میان پرسپولیس، چادرملو و گل‌گهر خبر داد.

    معمای انتخاب سومین نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی همچنان ادامه دارد. در حالی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های استقلال، تراکتور و گل‌گهر را معرفی کرده، حجت کریمی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون، از وجود مصوبه‌ای مبنی بر برگزاری پلی‌آف میان پرسپولیس، چادرملو و گل‌گهر خبر داد.

    معمای انتخاب سومین نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی همچنان ادامه دارد. در حالی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های استقلال، تراکتور و گل‌گهر را معرفی کرده، حجت کریمی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون، از وجود مصوبه‌ای مبنی بر برگزاری پلی‌آف میان پرسپولیس، چادرملو و گل‌گهر خبر داد.

    عصر ایران

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *