مبارزه با اعتیاد: مسئولیتی که همه باید بر عهده بگیرند
استاندار خراسانشمالی در پیامی به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، بر ضرورت مشارکت همگانی در مقابله با معضل اعتیاد تاکید کرد و آن را فراتر از وظایف دستگاههای دولتی دانست. این پیام، زنگ خطری برای تمامی آحاد جامعه است تا در برابر این معضل اجتماعی مسئولیتپذیر باشند.
استاندار خراسانشمالی در پیامی به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، بر ضرورت مشارکت همگانی در مقابله با معضل اعتیاد تاکید کرد و آن را فراتر از وظایف دستگاههای دولتی دانست. این پیام، زنگ خطری برای تمامی آحاد جامعه است تا در برابر این معضل اجتماعی مسئولیتپذیر باشند.
به گزارش عصر دنا،
بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به جنبههای گوناگون مشکل اعتیاد، بر این نکته تأکید کرد که مبارزه با مواد مخدر باید فراتر از یک مسئولیت سازمانی دیده شود و به عنوان یک وظیفه همگانی مورد توجه قرار گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید