دروازههای علم ایران به روی نخبگان پاکستانی گشوده میشود
وزیر علوم ایران با استقبال از نخبگان پاکستانی، پیشنهاد اعزام دانشجویان این کشور به دانشگاه سیستان و بلوچستان را مطرح کرد، تا دروازههای علم و دانش به روی استعدادهای پاکستانی گشوده شود. این اقدام، گام مهمی در تقویت روابط علمی دو کشور به شمار میرود.
وزیر علوم ایران با استقبال از نخبگان پاکستانی، پیشنهاد اعزام دانشجویان این کشور به دانشگاه سیستان و بلوچستان را مطرح کرد، تا دروازههای علم و دانش به روی استعدادهای پاکستانی گشوده شود. این اقدام، گام مهمی در تقویت روابط علمی دو کشور به شمار میرود.
به گزارش عصر دنا،
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در دیدار اخیر خود با وزیر آموزش و پرورش پاکستان، از ورود دانشجویان نخبه پاکستانی به کشور استقبال کرد و پیشنهاد داد که شرایط لازم برای اعزام این دانشجویان به دانشگاه سیستان و بلوچستان فراهم گردد.


دیدگاهتان را بنویسید