نویر: من تنها در پی حفظ موقعیت بودم، مقصر شکست نیستم!
در پی شکست تلخ تیم ملی فوتبال آلمان مقابل اکوادور، مانوئل نویر، دروازهبان این تیم، اعلام کرد که هدفش فقط حفظ موقعیت خود بوده و هیچگونه مسئولیتی در قبال این ناکامی بر عهده ندارد. او تاکید کرد که تنها به دنبال کنترل اوضاع در زمین بود و مقصر اصلی این شکست نیست.
در پی شکست تلخ تیم ملی فوتبال آلمان مقابل اکوادور، مانوئل نویر، دروازهبان این تیم، اعلام کرد که هدفش فقط حفظ موقعیت خود بوده و هیچگونه مسئولیتی در قبال این ناکامی بر عهده ندارد. او تاکید کرد که تنها به دنبال کنترل اوضاع در زمین بود و مقصر اصلی این شکست نیست.
به گزارش عصر دنا، دروازهبان تیم ملی فوتبال آلمان اظهار داشت: من تنها به دنبال این بودم که توپ را در اختیار بگیرم و جایگاهم را حفظ کنم. به همین دلیل، خود را مسئول شکست مقابل اکوادور نمیدانم.


دیدگاهتان را بنویسید