توله پلنگی در کهگیلویه و بویراحمد قربانی بیاحتیاطی شد!
توله پلنگی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بیاحتیاطی در کانال آب نیروگاه برق شهر سیسخت جان خود را از دست داد. این حادثه بار دیگر نگرانیها درباره خطرات زیستمحیطی را افزایش داده است.
توله پلنگی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بیاحتیاطی در کانال آب نیروگاه برق شهر سیسخت جان خود را از دست داد. این حادثه بار دیگر نگرانیها درباره خطرات زیستمحیطی را افزایش داده است.
به گزارش عصر دنا،
یاسوج – ایرنا – مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: یک توله پلنگ در کانال آبی که مربوط به نیروگاه برق شهر سیسخت میباشد، جان خود را از دست داد.


دیدگاهتان را بنویسید