بازگشت ۱۸ کبک و یک سهره طلایی به طبیعت در منطقه حفاظتشده عبدالرزاق سقز
به مناسبت هفته محیط زیست، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سقز در اقدامی برای تقویت تنوع زیستی منطقه، ۱۸ قطعه کبک و یک قطعه سهره طلایی را در زیستگاههای طبیعی منطقه حفاظتشده عبدالرزاق رهاسازی کرد.
به مناسبت هفته محیط زیست، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سقز در اقدامی برای تقویت تنوع زیستی منطقه، ۱۸ قطعه کبک و یک قطعه سهره طلایی را در زیستگاههای طبیعی منطقه حفاظتشده عبدالرزاق رهاسازی کرد.
به مناسبت هفته محیط زیست، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سقز در اقدامی برای تقویت تنوع زیستی منطقه، ۱۸ قطعه کبک و یک قطعه سهره طلایی را در زیستگاههای طبیعی منطقه حفاظتشده عبدالرزاق رهاسازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید