google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

بازگشت ۱۸ کبک و یک سهره طلایی به طبیعت در منطقه حفاظت‌شده عبدالرزاق سقز

  • کد نوشته: 1521
  • 13 ژوئن 2026
  • 0
  • به مناسبت هفته محیط زیست، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سقز در اقدامی برای تقویت تنوع زیستی منطقه، ۱۸ قطعه کبک و یک قطعه سهره طلایی را در زیستگاه‌های طبیعی منطقه حفاظت‌شده عبدالرزاق رهاسازی کرد.

    به مناسبت هفته محیط زیست، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سقز در اقدامی برای تقویت تنوع زیستی منطقه، ۱۸ قطعه کبک و یک قطعه سهره طلایی را در زیستگاه‌های طبیعی منطقه حفاظت‌شده عبدالرزاق رهاسازی کرد.

    به مناسبت هفته محیط زیست، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سقز در اقدامی برای تقویت تنوع زیستی منطقه، ۱۸ قطعه کبک و یک قطعه سهره طلایی را در زیستگاه‌های طبیعی منطقه حفاظت‌شده عبدالرزاق رهاسازی کرد.

    باشگاه خبرنگاران جوان | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *