ایران: حملات آمریکا، نقض صریح تفاهمنامه جنگ!
وزارت امور خارجه ایران با صدور بیانیهای، حملات هوایی اخیر آمریکا به سواحل کشور را نقض صریح تفاهمنامههای جنگی دانست و بر حق پاسخگویی خود تأکید کرد. این وزارتخانه همچنین خواستار پایبندی کشورهای حاشیه خلیج فارس به اصول حسن همجواری و حقوق بینالملل شد.
وزارت امور خارجه ایران با صدور بیانیهای، حملات هوایی اخیر آمریکا به سواحل کشور را نقض صریح تفاهمنامههای جنگی دانست و بر حق پاسخگویی خود تأکید کرد. این وزارتخانه همچنین خواستار پایبندی کشورهای حاشیه خلیج فارس به اصول حسن همجواری و حقوق بینالملل شد.
به گزارش عصر دنا،
عنوان: ایران: حملات هوایی آمریکا، نقض آشکار توافقات نظامی!
متن خبر:
تهران- ایرنا- وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیهای، حملات هوایی ایالات متحده به برخی از مناطق ساحلی کشور را به شدت محکوم کرد. این وزارتخانه با تأکید بر حق خود برای پاسخگویی به این اقدامات، بر اهمیت پایبندی تمام کشورها در سواحل جنوبی خلیج فارس به اصول همسایگی و رعایت حقوق بینالملل، بهویژه جلوگیری از سوءاستفاده متجاوزان از قلمرو و امکانات کشورهای دیگر برای انجام اقدامات خصمانه علیه ایران، تأکید نمود.


دیدگاهتان را بنویسید