رامبدجوان: تولد دخترمان در کانادا خواسته همسرم بود
رامبد جوان در گفتوگو با قیاسی: این که دخترمان را کانادا بدنیا بیاوریم خواسته همسرم بود چرا که خانواده اش بیست و هفت سال است آنجا هستند و خواست در کنارشان باشد.
رامبد جوان در گفتوگو با قیاسی: این که دخترمان را کانادا بدنیا بیاوریم خواسته همسرم بود چرا که خانواده اش بیست و هفت سال است آنجا هستند و خواست در کنارشان باشد.
رامبد جوان در گفتوگو با قیاسی: این که دخترمان را کانادا بدنیا بیاوریم خواسته همسرم بود چرا که خانواده اش بیست و هفت سال است آنجا هستند و خواست در کنارشان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید