×

رامبدجوان: تولد دخترمان در کانادا خواسته همسرم بود

  • کد نوشته: 1405
  • 13 ژوئن 2026
  • 0
  • رامبد جوان در گفت‌و‌گو با قیاسی: این که دخترمان را کانادا بدنیا بیاوریم خواسته همسرم بود چرا که خانواده اش بیست و هفت سال است آنجا هستند و خواست در کنارشان باشد.

    رامبد جوان در گفت‌و‌گو با قیاسی: این که دخترمان را کانادا بدنیا بیاوریم خواسته همسرم بود چرا که خانواده اش بیست و هفت سال است آنجا هستند و خواست در کنارشان باشد.

    رامبد جوان در گفت‌و‌گو با قیاسی: این که دخترمان را کانادا بدنیا بیاوریم خواسته همسرم بود چرا که خانواده اش بیست و هفت سال است آنجا هستند و خواست در کنارشان باشد.

    عصر ایران

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *