وزیر خارجه آمریکا : گروه های امداد و نجات به ونزوئلا اعزام کردهایم
نیویورک – ایرنا- «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه آمریکا در پی وقوع دو زلزله ویرانگر در ونزوئلا اعلام کرد که واشنگتن، گروههای امداد و نجات به این کشور آمریکای لاتین اعزام کرده است.
نیویورک – ایرنا- «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه آمریکا در پی وقوع دو زلزله ویرانگر در ونزوئلا اعلام کرد که واشنگتن، گروههای امداد و نجات به این کشور آمریکای لاتین اعزام کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید