×

وزیر خارجه آمریکا : گروه های امداد و نجات به ونزوئلا اعزام کرده‌ایم

  • کد نوشته: 13308
  • 26 ژوئن 2026
  • 0
  • نیویورک – ایرنا- «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه آمریکا در پی وقوع دو زلزله ویرانگر در ونزوئلا اعلام کرد که واشنگتن، گروههای امداد و نجات به این کشور آمریکای لاتین اعزام کرده است.

    وزیر خارجه آمریکا : گروه های امداد و نجات به ونزوئلا اعزام کرده‌ایم

    نیویورک – ایرنا- «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه آمریکا در پی وقوع دو زلزله ویرانگر در ونزوئلا اعلام کرد که واشنگتن، گروههای امداد و نجات به این کشور آمریکای لاتین اعزام کرده است.

    خبرگزاری جمهوری اسلامی |صفحه اصلی | IRNA News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *