پیاتزا: هم خوشحالم، هم ناامید/ در ۲ ست در سطح آمریکا بازی کردیم
تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند. اما ما در دو ست در همان سطح آنها بازی کردیم،
تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند. اما ما در دو ست در همان سطح آنها بازی کردیم،

دیدگاهتان را بنویسید