×

پیاتزا: هم خوشحالم، هم ناامید/ در ۲ ست در سطح آمریکا بازی کردیم

  • کد نوشته: 13109
  • 25 ژوئن 2026
  • 0
  • تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند. اما ما در دو ست در همان سطح آن‌ها بازی کردیم،

    تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند. اما ما در دو ست در همان سطح آن‌ها بازی کردیم،

    خبرگزاری جمهوری اسلامی |صفحه اصلی | IRNA News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *