×

واکنش حزب‌الله به نقض دوباره آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی

  • کد نوشته: 12101
  • 25 ژوئن 2026
  • 0
  • حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس را نقض کرده و شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به‌ طور عمدی هدف قرار داده است.

    واکنش حزب‌الله به نقض دوباره آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی

    حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس را نقض کرده و شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به‌ طور عمدی هدف قرار داده است.

    خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *