×

اسلام‌آباد: دیپلماسی و گفت وگو، تنها راهکار مسالمت‌آمیز برای حل مساله هسته‌ای ایران است

  • کد نوشته: 1187
  • 10 ژوئن 2026
  • 0
  • اسلام‌آباد – ایرنا – نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی کشورش از وضعیت جاری در منطقه و تشدید تنش‌ها، گفت: اسلام‌آباد خواهان بکارگیری دیپلماسی و گفت وگو جهت حل مسالمت‌آمیز همه مناقشات به ویژه مساله هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

    اسلام‌آباد – ایرنا – نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی کشورش از وضعیت جاری در منطقه و تشدید تنش‌ها، گفت: اسلام‌آباد خواهان بکارگیری دیپلماسی و گفت وگو جهت حل مسالمت‌آمیز همه مناقشات به ویژه مساله هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *