حملات پهپادی ارتش به پایگاههای آمریگا در منطقه
تهران – ایرنا – ارتش جمهوری اسلامی ایران با موجی از حملات پهپادی، پایگاههای آمریکایی و سامانههای راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را هدف قرار داد.
تهران – ایرنا – ارتش جمهوری اسلامی ایران با موجی از حملات پهپادی، پایگاههای آمریکایی و سامانههای راداری ناوگان پنجم ایالات متحده را هدف قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید