هشدار مجدد عراقچی به آمریکا: اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید
تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه در هشدار مجدد به ایالات متحده تصریح کرد، اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.
تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه در هشدار مجدد به ایالات متحده تصریح کرد، اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید