×

سوءاستفاده از شورای امنیت سازمان ملل و تشکیل نشست بی نتیجه کمیته ۱۷۳۷ درباره ایران

  • کد نوشته: 1128
  • 09 ژوئن 2026
  • 0
  • نیویورک – ایرنا – کشور کلمبیا که ریاست دوره ای شورای امنیت در ماه جاری میلادی (ژوئن) را برعهده دارد، با فشار آمریکا و حامیان غربی او به رغم پایان یافتن قطعنامه ۲۲۳۱ (۲۰۱۵) و مخالفت روسیه و چین برای طرح این موضوع در نشست شورای امنیت سازمان ملل، از جایگاه خود سوءاستفاده کردند و […]

    نیویورک – ایرنا – کشور کلمبیا که ریاست دوره ای شورای امنیت در ماه جاری میلادی (ژوئن) را برعهده دارد، با فشار آمریکا و حامیان غربی او به رغم پایان یافتن قطعنامه ۲۲۳۱ (۲۰۱۵) و مخالفت روسیه و چین برای طرح این موضوع در نشست شورای امنیت سازمان ملل، از جایگاه خود سوءاستفاده کردند و نشست بی نتیجه کمیته ۱۷۳۷ را تشکیل دادند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *