×

وزیر نفت در سفر به هند: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم

  • کد نوشته: 11257
  • 24 ژوئن 2026
  • 0
  • محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، با اشاره به روابط تاریخی ایران و هند، از آمادگی تهران برای توسعه همکاری‌ها با دهلی‌نو خبر داد و گفت ایران بر اساس تفاهم‌ها با طرف آمریکایی درباره تحریم‌ها، مسیر خود را ادامه می‌دهد.

    وزیر نفت در سفر به هند: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم

    محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، با اشاره به روابط تاریخی ایران و هند، از آمادگی تهران برای توسعه همکاری‌ها با دهلی‌نو خبر داد و گفت ایران بر اساس تفاهم‌ها با طرف آمریکایی درباره تحریم‌ها، مسیر خود را ادامه می‌دهد.

    خبرگزاری میزان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *